Náš největší úspěch není v tom, že nepadneme, ale v tom, že vždy vstaneme, kdykoli padneme.

sobota 21. prosince 2013

Snídaňové variace

Zdravím všechny čtenáře :),
dnes k vám přicházím s pár tipy na snídani. Strava by měla být pestrá, tak proč si neukázat, co vše je možné k snídani vykouzlit :)...Ráda bych takové tipy přidávala pravidelně, tak uvidíme :) Já jsem zvyklá mít sladká rána, takže slanou variantu u mne asi uvidíte málokdy :/
Jdeme na to tedy:

Jogurt s domácím musli a ovocem (http://zdravesusmevem.blogspot.cz/2013/12/krupave-domaci-musli.html)

Strouhaný koláč ( http://zdravesusmevem.blogspot.cz/2013/12/lahodny-strouhany-kolac.html )

Kaše z rýžových a jáhlových vloček, pšeničných otrub, čokoládové kávy, proteinu, vody, chia semínek, špetky stévie, mandlových plátků a hrušky

Ovesné lívanečky s banánem ( http://zdravesusmevem.blogspot.cz/2013/12/ovesne-livanecky-s-bananem.html )

Ovesná kaše s banánem, perníkovým kořením a mandlemi

Ovesná kaše s banánem, skořicí, bílkem a obilnými ořechy

Kaše s mákem, banánem a kokosem

Lívanečky s hruškou a ořechy

Kašee ze špaldové a rýžové krupice, kousek másla, banán a kakao

Jaká je vlastně vaše nejoblíbenější snídaně?

Jestli vše vyjde podle plánu, zítra se můžete těšit na recept na celozrnnou vánočku :) Těsto zatím vypadá skvěle, tak snad bude i dobře chutnat a moc se mi nerozjede, myslete na mne :)

5 komentářů:

  1. Děkuju za snídaňovou inspiraci, budu ji teď potřebovat :)
    Jinak souhlasím, proč to hrotit a svátky si tak neužít :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc bych si dala asi ten koláč a ty lívanečky! :))

    OdpovědětVymazat
  3. tak u mě vítězí kaše a vejci. S lívanci jsem se dělala jednou a vznikl z toho trhanec.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné :) Nejčastěji si dělávám různé kaše, protože to mám takové zajeté, rychlé a nemusím se s ničím moc špinit :D takže lenost :D většinou snídám na sladko :) ten koláč je suprový!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)
      to já si lívance udělám už den předem nebo zapečenou kaši taky, ráno by se mi s tím opravdu dělat nechtělo O:)...Ale v rámci rychlosti jsou kaše věčné :D

      Vymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :), reaguji na ně zde na blogu.