Náš největší úspěch není v tom, že nepadneme, ale v tom, že vždy vstaneme, kdykoli padneme.

pátek 31. ledna 2014

Moje zkušenosti s proteinem EXTRIFIT Professional WPC 80

Krásný páteční den přeji všem čtenářům :),
Banánový drobek
 jak tak koukám na datum, pro některé je to den D v rámci předávání vysvědčení :), jste se svými výsledky spokojeni? Jsem ráda, že na vysoké škole nic podobného nemáme a nevím jak ostatní, ale zrovna na výšce známky nehrotím, jsem ráda, že zkoušku mám a tím to končí :D Joo, kdybych jela na prospěchové stipendium, bylo by to asi jiné :)
Teď však k hlavnímu tématu článku. Už jsem vyzkoušela několik různých proteinů (celkově od 4 různých značek), tak jsem si řekla, že by bylo fajn o nich napsat i nějaký článek. Já teda proteiny používám jen pro zpestření stravy, myslím si, že bílkovin mám ve stravě docela dost. Nejčastěji  je používám v malém množsví ve snídani, zapečené ovesné kaši, lívanečkách, kdy jím vlastně nahrazuji mléko (abych neměla denně tolik mléčných výrobků). Dnes přišel na řadu asi jeden z nejznámějších a nejoblíbenějších proteinů vůbec (co tak čtu různé diskuze a blogy) a to protein od Extrifit professional WPC 80. Měla jsem možnost vyzkoušet dvě příchutě a to čokoládu a banán. Nejsem žádný troškař, četla jsem skvělé recenze na čokoládový, tak proč bych si hned do začátku nekoupila dvoukilové balení že :D, k tomu byl zdarma vzorek dle volby (zvolila jsem si banán). 
Svého rozhodnutí jsem ovšem záhy litovala. Vím, že hodně lidí je s čokoládovou variantou spokojena, ale asi mám mlsný jazýček, chutná to neskutečně chemicky a čokoládu mi to nepřipomíná ani dle vůně. Tak teď co s tím? Dvě kila je docela dost :/ Zkoušela jsem proteinové muffiny, letěly do koše, proteinové palačinky, též skončily v koši...Někde jsem četla, že si někdo dává protein do kávy :) tak proč to nezkusit, že...Přinejhorším ji též vyleju a hle, tam mi chutná :D Není nad to vypít 2 kila proteinu v kafi :D (dávám ho i do cara)...Po této zkušenosti jsem měla strach otevřít malé banánové balení, ve srovnání s čokoládou to je jak nebe a dudy, banán je sice sladký, ale pro můj mlsný jazýček velmi chutný (opravdu mi chutí připomíná banán a ne nějakou umělou hmotu)...škoda, že jsem to neudělala naopak a  nekoupila si dvě kila banánového :D Holt chybami se člověk učí :)
Se zbytkem co výrobce deklaruje, souhlasím. Co se týče rozpustnosti, tak je v šejkru skvělá, vůbec nepění, netvoří hrudky :), jen dle mého chuť u čokolády strašně pokulhává.

Čokoládový obr
Ještě by někoho mohlo zajímat složení, tak tady ho máte:

čokoláda - instantní (snadno rozpustný) syrovátkový CFM (mikrofiltrovaný) proteinový koncentrát (tvoří 99 % obsahu bílkovin výrobku), odtučněné kakao, guarová guma (zahušťovadlo, stabilizátor), aroma, sladidla: sukralóza, acesulfam K, multivitamín: thiamin hydrochlorid, riboflavin, pyridoxin hydrochlorid, cyankobalamin, kyselina listová, D-pantotenát vápenatý, nikotinamid, D-biotin, D-alfatokoferol acetát, kyselina askorbová, přírodní trávicí enzymy bromelain a papain.

banán - instantní (snadno rozpustný) syrovátkový CFM (mikrofiltrovaný) proteinový koncentrát (tvoří 100 % obsahu bílkovin výrobku), guarová guma (zahušťovadlo, stabilizátor), aroma, multivitamín: thiamin hydrochlorid, riboflavin, pyridoxin hydrochlorid, cyankobalamin, kyselina listová, D-pantotenát vápenatý, nikotinamid, D-biotin, D-alfatokoferol acetát, kyselina askorbová, sladidla: sukralóza, acesulfam K, přírodní trávicí enzymy bromelain a papain

Závěrečné shrnutí:
  • skvělá rozpustnost
  • nepění
  • netvoří hrudky
  • příchuť banán skvělá, čokoláda těžký propadák
  • cena - v akci můžete koupit dvoukilové balení i kolem 1000 kč, což si myslím, že jde
Doporučení:
 Protein lze objednat i v menších 250 g sáčcích, proto doporučuji koupit si třeba od každé příchutě, která vás láká jeden a zkusit zda vám sedne, 100 lidí 100 chutí, třeba zrovna vás čokoláda osloví :)

Co vy a proteiny? Používáte? Který vám sedl nejvíce?

26 komentářů:

  1. WPC 80 od Extrifitu za ty peníze není vůbec špatný protein. S tou čokoládou mi to taky už pár známých říkalo. Já naštěstí měl příchuť borůvka a s tou jsem byl spokojen. Jinak jak říkáš, rozpustnost, pěnivost super (teď mám Nutrend 100 Biscuit a to je hrůza, děsné práší a pění). Jinak na ronnie.cz bývá často akce 2Kg+250g sáček za cenu kolem 1000 Kč (teď je tam za 1099 kč).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, brala jsem ho právě z ronnie.cz :) aspoň vím, že tedy Nutrend 100 nebrat :D

      Vymazat
  2. Já zatím s proteiny moc zkušenosti nemám, zatím jsem měla jenom jeden jahodový, na který jsem náhodou narazila v Lidlu :-D A teď mám takový konopný, říkám mu žabinec, jak je zelený a chutná hnusně... je fajn, že je přírodní a hodně zdravý, ale jinak fuj...:-D Už abychom ho dopotřebovali :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v Lidlu protein? To čumím :O :D
      :D

      Vymazat
  3. zatím jsem měla jen jahodu od Scitec, ale příchuta jahoda-bílá čoko je šíleně sladká...takže dávám jen občas do kaše a do tvarohu...čokolády mám dost v gaineru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já si teď koupila nějaký gainer a teda total hnus :/ bývalej čokoládovej byl skvělej :) jakej máš ty?

      Vymazat
  4. Ja mam od scitec cokoladu a taky je to silene sladke, vetsinou kdyz jsem ve skole, tak to sypu misto kakaa na kasi a doma si to davam s bananem po posilce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta sladkost se dá naředit vodou/mlékem ne?:)

      Vymazat
  5. Dobrý tip :-) Nevím, zda bych šla do banánové příchuti, ale to je věc chuti. Nedávno jsem se pustila do Laktofit Proteinu 65 s čokoládovou příchutí a zatím mohu doporučit :-)

    OdpovědětVymazat
  6. já mám neochucený protein a vyhovuje mi i když ho moc často nevyužívám, jelikož jídlo je jídlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neochucený jsem měla úplně první a k němu ochucovací tablety :) Souhlas, jídlo je jídlo, také ho mám jen na zpestření :)

      Vymazat
  7. Objednávala jsi z Ronnie.cz? To se vážně u toho malého balíčku mohla vybírat příchuť? Já si objednala čoko-kokos a jelikož jsem nevěděla, že si můžu vybrat, tak mám v této příchuti jak velké tak malé balení. :D Ale chutná mi, takže mi to nevadí. Jen jsem chtěla vyzkoušet i jahodu nebo banán. Tak příště. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No já co jsem ho tenrkát brala, tak se vybrat dalo :) každopádně důležité je, že ti chutná :)

      Vymazat
  8. Všude všichni mluví a píší o proteinech...ale mě asi moc nelákají, přijde mi to takové zbytečné, ale zároveň chápu ty, kteří je užívají :)
    jediné, co mě láká, jsou ty příchutě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám jen tak na zpestření, jídlo je jídlo :)

      Vymazat
  9. To máme stejné problemy s tou čokoladou(příchutí) :D :) Já si jednou koupim v US nakou super prichut a bude

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že v tom nejsem sama :D

      Vymazat
    2. US gainery a proteiny jsou chutove opravdu nekde jinde. Extrifit je dobrej dokud neokusis US suplement. Pak ti nesmi E. do domu :-)

      Vymazat
  10. Tento samý jsem také měla a byla jsem naprosto spokojená! :))
    Aktuálně mám od Amixu, který také musím velmi pochválit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře pro tebe :), opravdu 100 lidí 100 chutí :)

      Vymazat
  11. Je pravda, že všichni teď mluví o arašídovém másle,o proteinech :-D kupuju čokoládový a vanilkový protein od značky Aptonia,přidávám ho ale pouze do dezertů,kaší (proteinová pannacotta,proteinové tyčinky,roláda) ale ráda bych vyzkoušela nějaké další značky,ze zvědavosti :-) www.lesangesneviventpasquedansleciel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že se k tomu stavíme stejně :)

      Vymazat
  12. WPC 80 jsem vyzkoušela všechny příchutě a musím říct,že nejlepší je vanilka a poté borůvka.Dávám si ho přímo v posilce po tréninku :-) A docela by mě zajímaly recepty na ty palačinky,tyčinky a jiné další věci :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám skvělé zkušenosti s proteinem od firmy nu3tion.cz - http://www.nu3tion.cz/proteiny
    Nejenom, že jsou bez přídavných látek, ale i skvěle chutí a jsou za super peníze v porovnaní s jinýma. Jsem proste spokojena a můžu jenom doporučit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :), reaguji na ně zde na blogu.