Náš největší úspěch není v tom, že nepadneme, ale v tom, že vždy vstaneme, kdykoli padneme.

sobota 18. ledna 2014

Krémová pórková polévka s tofu a sýrem

Krásný víkend přeji,
zimní období přímo vybízí k tomu, aby si člověk vařil teplá a vydatnější jídla. Mám moc ráda krémové polévky a když jsem na stránce http://www.varilamysicka.cz/ viděla recept na pórkovou, řekla jsem si, že jí musím zkusit a dobře jsem udělala. Zachutnala mi natolik, že se s vámi musím podělit o vylepšený recept :) 
Budeme potřebovat:
2 pórky
1 cibuli
horkou vodu
lžíci lahůdkového droždí (nemusí být)
balení balkánského sýru (příště ji zkusím udělat z domácího, jsem zvědavá jaký bude rozdíl ve výsledné chuti, jestli vůbec nějaký:)
tofu (já použila marinované)
trochu másla, oleje

Na troše másla a oleje jsem opražila nakrájenou cibuli a pórek, zalila horkou vodou a nechala vařit doměkka. Poté jsem směs rozmixovala, přidala lahůdkové droždí, balkánský sýr a znovu mixovala. Na pánvi jsem si dozlatova opekla tofu na kousky a nasypala na horkou polévku. Jak vidíte, recept je to opravdu velmi jednoduchý a rychlý :)




Co vy a krémové polévky? Máte rádi? Jaká je vaše nejoblíbenější?:)

10 komentářů:

  1. Já teda nejsem vůbec polévkový typ. Když mi ji někdo uvaří tak samozřejmě nemám problém ji sníst, ale sama bych se do její přípravy asi nepustila :D Ale vypadá moc pěkně a v zimě jsou polévky ideální :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě :), přes zimu mám ráda polévky k večeři hlavně :)

      Vymazat
  2. Připomíná mi to pórkovou polévku, kterou také vařím. Ale to tofu je dobrý tip :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta vypadá skvěle :) Tofu mám hrozně ráda.
    Krémové polévky taky miluju a to snad jakýkoliv. Květákový, brokolicový, cizrnový...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho dřív moc nemusela, ale jakmile jsem ho opražila na pánvi, tak dostalo chuťově nový rozměr :)

      Vymazat
  4. Zajimavé, nekdy ji zkusim ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krémové polévky miluji a tahle musí být vážně skvělá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :), reaguji na ně zde na blogu.