Náš největší úspěch není v tom, že nepadneme, ale v tom, že vždy vstaneme, kdykoli padneme.

pátek 20. prosince 2013

Plněná špagetová dýně

Krásné ránko :)
jsem rebel :D pomalu všude jsou recepty na vánoční cukroví, vánoční dobroty atd. a já vyrukuji s plněnou špagetovou dýní, jejíž sezona teď zrovna moc není :), ale nevadí, inspirace do budoucna snad není nikdy dost :) Ještě mi zůstala jedna z mála z dědové úrody a přemýšlela jsem co s ní. Měla jsem doma pár surovin, které jsem chtěla spotřebovat a nápad byl na světě. Musím říct, že se dost povedl :) a myslím si, že je to vhodná náplň nejen do dýně. Co je zapotřebí?
Ingredience:
  • špagetová dýně
  • 1 batát
  • 1 balení Cottage
  • 1 tofu (měla jsem marinované)
  • cibule
  • koření dle chuti (u mne klasika sůl, pepř)
  • sýr na posypání (měla jsem mozzarellu)
 
Postup:
Nejdříve jsem si rozkrojila dýni, vydlabala a posolila. Poté jsem ji položila na plech na pečící papír a v předehřáté troubě pekla 30 minut na 180 stupňů. Během té doby jsem si vytvořila náplň. Na pánvi jsem opekla cibuli s tofu, přidala uvařený a vidličkou rozmačkaný batát. Nechala jsem tuto směs vychladnout a přidala jsem na spojení cottage. Po 30 minutách jsem vytáhla obě poloviny dýně, slila přebytečnou vodu, naplnila ji a posypala mozzarellou. Dala jsem dýni opět do trouby a nechala cca dalších 20-25 minut zapéct.
 
 
 
Co vy a dýně? Máte ji rádi? Jak ji nejčastěji připravujete?:)

4 komentáře:

  1. vypadá skvěle, určitě tak i chutnala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, byla to fakt dobrota :) Příští rok dědovi zabavím víc těchto dýní :D

      Vymazat
  2. dýně miluju, bohužel jsem už všechnu úrodu snědla. Tuhle špagetovou žlutou jsem neměla, ale vypěstovala jsem si zelenou a její vlákna mi připomínala nastrouhanou okurku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té zelené slyším prvně :) Taky miluju dýně, doteď jsem se spíš se orientovala na hokkaido, ale po tomhle experimentu v mých očích dost stoupla i tahle špagetová.

      Vymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :), reaguji na ně zde na blogu.