Náš největší úspěch není v tom, že nepadneme, ale v tom, že vždy vstaneme, kdykoli padneme.

sobota 8. února 2014

Bramborovo-cibulové pyré ovoněné česnekem

Všude se setkávám s recepty na bramborovo-mrkvové pyré, bramborovo-batátové, bramborovo-dýňové, tak proč nezkusit i bramborovo-cibulové? :) Říkala jsem si, však přinejhorším to skončí v koši no (nic horšího se stát snad nemůže) a ono to fakticky funguje (resp. mému mlsnému jazýčku to šmakuje, zda bude i někomu jinému, těžko říct :D)...Postup je velmi jednoduchý :)

Suroviny na jednu porci:
250-350 g brambor
1 cibule
2-3 stroužky česneku (záleží jak moc máte česnek rádi a jak ho máte silný)
sůl

Nejdříve si uvaříme brambory na kostičky spolu s cibulí na kostičky v osolené vodě doměkka. Poté směs scedíme a rozmixujeme spolu s česnekem. Toť vše :) Já si k tomu dnes udělala vepřovou kýtu na zelenině a mungo klíčcích a olizovala jsem se až za ušima pomalu :)
Foto z akce, ano opravdu tam jsou i brambory :)
A zde již  hotové bramborovo-cibulové pyré s vepřovou směsí :)

Co jste měli vy dobrého? :)

7 komentářů:

  1. Já si zas dneska dělala hráškové pyré, což je klasika, tak musím někdy zkusit to Tvoje.

    OdpovědětVymazat
  2. jj,já jsem z té zprávy taky natěšena:)

    OdpovědětVymazat
  3. mňamky,vypadá to opravdu lahodně a hned bych si to dala,kdybych mohla:)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to úplně, jako bramborová kaše! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to moc dobře, česnek bych nejradši cpala do všeho! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :), reaguji na ně zde na blogu.