Náš největší úspěch není v tom, že nepadneme, ale v tom, že vždy vstaneme, kdykoli padneme.

středa 26. února 2014

Banánový tofu krém

Určitě většina z nás zná tofu "na slano"...Nevím jak vy, ale já mám v poslední době nejraději marinované (ještě když se opeče na pánvi, tak je to opravdu slast)...Tofu na sladko jsem zkoušela jednou kdysi a vím, že mi to fakt nechutnalo :/ To bych však nebyla já, abych mu nedala ještě aspoň jednu šanci (no co, přinejhorším to skončí v záchodě či koši)...Přemýšlela jsem, čím tofu "naředit" aby nemělou takovou typickou chuť a tvaroh byl opravdu dobrý nápad :)
V poslední době jsem si na svačiny dost oblíbila různé druhy palačinek a tento krém je i velmi vhodnou náplní do nich.
Recept se skládá z pár základních surovin a hotový je během chvilky.

Suroviny:
200 g tofu natural
250 g tvarohu ve vaničce
pořádná lžíce arašídového másla
1 banán
dle chuti med/stévii atd..
na zředění jsem použila trochu podmáslí, ale nemusí být

Postup je opravdu jednoduchý, všechno rozmixujeme :))
















Co vy a tofu na sladko? Chutná vám? Zkoušeli jste? :)

18 komentářů:

  1. V životě jsem tofu nejedla =D jake kupujes a kolik tak stojí? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natural tofu kupuju buď v Albertu (mají ho 200 g za 20 Kč tuším, stejně tak od jiné značky v Kauflandu, ale tam jsem ho ještě nezkoušela). Tento krém je z tofu z Globusu (opět jiná značka :D) a 200 g stálo kolem 35-40 Kč tuším :) Marinované jsem kupovala v Albertu (ale už ho tam nemaj :/, cca těch 200 g kolem 35-40 kč), jinak ve zdravé výživě...

      Vymazat
  2. To vypadá skvěle:) Já tofu na sladko ještě nezkoušela:(

    OdpovědětVymazat
  3. tofu mi moc nejede, ale pravda, že nasladko jsem ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si k němu docela dlouho hledala cestu :)

      Vymazat
  4. Zajímavý nápad, pokud je to smíchané s tvarohem, určitě by mi to chutnalo :) tvaroh já můžu ve všem :D

    OdpovědětVymazat
  5. díky za pochvalu za nápad puzzlí:)

    OdpovědětVymazat
  6. moc dobré,tofu jsem nedávno měla a je fakt dobré :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to chutně =)

    OdpovědětVymazat
  8. Já tofu miluju snad jakkoli upravené :D

    OdpovědětVymazat
  9. Zatím jsem zkoušela pouze na slano :) Ale tohle vypadá hodně dobře. Jen se zeptám, není to moc tekuté na ty palačinky? :) Nebo jo to přibližně konzistence jak jogurt? Nějak si to neumím představit :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konzistencí připomíná jogurt a když se vynechá to podmáslí nebo použije tvaroh z alobalu, tak to bude ještě hutnější :)

      Vymazat
  10. No teda, tofu na sladko by mě v životě nenapadlo...

    OdpovědětVymazat
  11. Díky,že jsi stejného názoru :)

    OdpovědětVymazat
  12. No tofu nasladko musím vyzkoušet! Musím napravit!

    OdpovědětVymazat
  13. Myslíte, že by se to dalo použít jako krém do dortu? Díky. Eva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :), reaguji na ně zde na blogu.